snark

ojoj, jag är trött som en sönderlekt hundvalp! hela dagen har bara rasat förbi. men jag har fått mycket gjort. jag hann betydligt mer än vad jag trott med städningen. det enda som är kvar nu är badrummet och alla golven! golven är ju det absolut sista jag städar men jag har torkat alla lister och hörn och element och gudvetallt så det är bara att dammsuga av dem och våttorka. som final på kvällen blev det träning (body pump + core) och betalning av räkningar. skönt att slippa hyresavin! haha! 

jag ser framemot den här veckan och hoppas verkligen att det går bra på tisdag, både med transporter och själva intervjun. sen har jag tagit på mig ett nattpass på jobbet. det ryktas förresten om att det kommer att finnas många lediga arbetspass framöver och jag kommer att bli den enda inskolade vikarien på det stället. det känns nice för jag kan behöva jobba lite mer!

jag känner mig lite illa til mods över mina uteblivna "dagens fötter"... men det kan vara så att man inte hittar sin kamera när man har packat ner allt man äger och har...

nu blir det en god natts sömn, jag lovar. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0