som ny!

hemma igen efter mitt möte med ryggfarbrorn. han är ju fantastiskt duktig! på ett litet kick hade han lagt tillbaka min svanskota där den ska vara. efter en rejäl genomgång av ryggen (japp, det behövdes) tog han sig an bröstryggen. där var det oredigt vill jag lova, när det tom syns att kotorna ligger fel... men den här gången var det faktiskt nacken som var värst. en kota var 1,5 cm ifrån sitt rätta läge. med alla dessa defekter är det ju ett mirakel att jag kan stiga upp på morgnarna och egentligen inte ha särskilt ont nånstans!

jag har även hunnit med en semla, smaskens! årets första faktiskt. jag är en principfast person och vill inte börja äta semlor före fettisdag. efter fettisdag är det mer ok, dock endast på tisdagar. i år hade jag inte ens hunnit tänka att det var dags för semlor förrän igår när jag såg en massa annonser! så när pappa ville bjuda på en idag så var det ju helt perfekt!

nu ska jag ta itu med någon av de 9 platsannonserna jag skrev ut på AF igår... blä! kände inte för det, men vill man ha ett nytt jobb så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0