varde ljus!

halleluja! idag var första dagen som gatlyktorna släcktes under min morgonprommis! härligt. men det är lite både och för jag har faktiskt uppskattat att få vakna till ifred under min mörka promenad när ingen ser exakt hur nyvaken jag är (jag går direkt från sängläge till promenad).

det halsonda från igår är kvar, lite ondare tror jag tom... i eftermiddag ska jag jobba en snutt, 4 timmar. det ska bli riktigt roligt, bara att få komma ut och göra nåt vettigt känns skoj! tror jag måste ringa chefen och kolla upp lönen nu på morgonen. efter en akademisk examen borde jag ju klättra något litet pinnhål upp. :-)

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja, visst är det härligt att det är ljusare på morgonen nu...

2008-02-19 @ 08:03:39
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: annaisa

kerstin: vad roligt att du lämnar spår efter dig! då vet jag att det finns minst en besökare som inte bara hamnar här av misstag :-)

2008-02-19 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0