viktiga saker

äntligen har jag haft tid att tänka på lite (för mig) viktiga saker: vad ska jag klä på mig imorgon och vad ska jag ha med mig? då jag kommer att vara på resande fot heeela dagen, typ från 05.00 till 24.00, så vill jag ju gärna ha nåt som är bekvämt. men eftersom jag ska försöka landa ett jobb så kanske inte mjukisbrallor är riktigt det bästa! jag söker ju inte jobb som gympalärare. :-) jag antar att det blir jeans, tröja och kofta- så som jag är klädd för det mesta. boooring, men så är det. sen behöver jag ju packa med mig några saker typ mp3-spelare, arbetsgivarintyg och biljettkvitton. men egentligen inget mer. det är bra. nu ska jag tänka en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0