allting vitt, vitt, vitt

ojoj, jag tror att den här dagen bjuder på all snö som inte har kommit tidigare i vinter! det tar aldrig slut. stör mig inte så mycket då jag inte jhar någon uppfart att skotta eller bil att sopa. det jobbiga är väl att det är tungt att gå ute och att det inte blir ljust för att alla små (eller små och små, ganska stora är dom) flingor är i vägen. tänk om man kunde ha liksom en STOOOR vindrutetorkare framför sig så man slapp känslan av att försöka gå igenom en vägg av snö. det vore praktiskt tycker jag, trallala.

jag ska iaf ge mig ut (igen) för jag har kommit på ett litet hobbyprojekt jag vill göra och till det krävs lite stuff som jag inte har hemma. hoppas att jag hittar det jag söker för jag behöver lite hobbyterapi!

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp isåfall med att ändra min bakgrundsfärg. Bra blogg du har förresten.

2008-01-24 @ 14:09:35
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: annaisa

oh dear lord! inte alls :-( jag låtsas att jag vill att det ska se ut så här för jag vågar inte ändra nånting för då kommer det sannolikt bara att bli vilda västern av alltihop! let me know om du får någon aha-upplevelse på designfronten!

2008-01-24 @ 18:05:45
URL: http://annamartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0