dagens fötter



funderar lite på att lägga ut mer bilder här på bloggen... kanske inte dagens outfit då jag för det mesta drar runt i mjuka och sköna hemmakläder och inga piffiga sidenkjolar och lackpumps, i wish! jag tänkte mer åt hållet detaljer och kanske kombinationer som jag är extra nöjd med, ja, så får det nog bli.

idag är det strålande sol igen och temperaturen ligger strax under noll, en perfekt dag för långpromenad. men jag ska iväg på lunchträning (sinning + core) istället. kanske går ut en sväng i eftermiddag istället. jag gillar att träna på dagtid, det är så skönt att ha kvällen ledig och man behöver inte vara så noga med vilken tid man äter middag! annars måste jag vara rätt petig med det. äter jag för långt före träning får jag blodsockerfall och orkar ingenting och äter jag för nära inpå mår jag illa och orkar ingenting!

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha fan va bra:p jag blir ganska less att se på dagens outfit, nu kan jag ju kolla på dagens fötter istället ;)

2008-01-30 @ 11:03:17
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0