gör om, gör rätt

svisch! det var den helgen... en hel vecka kvar till nästa! jag gillar fortfarande helgerna även om jag är "ledig" på veckorna. idag har jag varit på bibblan och lånat ett gäng kokböcker. tänkte att det kanske kan boosta min matlagningsinspiration som har falnat på senaste tiden.

tog mig även i kragen och fotade saker som ska läggas ut på tradera. när jag sedan äntligen kommit fram till att börja fylla i och skulle ladda upp bilder så var de för stora... måste alltså förminska allihop eller ändra på kameran och fota om hela rasket... tappade verkligen sugen och orken.

efter ett yogapass har jag sett på älskade one tree hill, det måste ju vara dagens motsvarighet till bevvan! lovely, lovely, nu väntar jag bara på att coyote ugly ska börja. den filem kan jag nog se hur många gånger som helst! haha!

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0