hemma med halmen

det gick ju som smort, det där! :-) vi var inte fler än 4 personer som visade intresse för fashion agaings AIDS- plaggen. tyvärr hade de inte fått in en av modellerna som jag var sugen på men 2 av tre är ju inte illa!

image14

dessa två (eller fyra) blev det för mig

Jag köpte 2 av den grå för jag tänkte ge en till storasyster på allahjärtansdag och två av den vita för jag kunde inte välja storlek, men jag tror det lutar åt att jag behåller 36:an och gör mig av med 38:an. skillnaden mellan dom var yttepytteliten, typ en centimeter.

Varför valde jag just dom här två då? den vita tycker jag är stilren och den är ju liksom grunden för alla dessa tröjor med budskap på, både i design och texten! man man behöva uppmanas till att stanna upp och tänka ibland, iaf jag! :-) den grå har ett fantastiskt vackert motiv tycker jag, sen äger jag endast en annan grå t-shirt så why not liksom!

Kommentarer
Postat av: anna

Den gråa funderade jag också på, men jag passar int ei holkärm så den fick stanna.

2008-01-31 @ 14:41:07
URL: http://annawii.tjejsajten.se
Postat av: annaisa

nä, egentligen passar nog ingen i holkärm, vare sig man har stora eller små armar! :-) jag blev faktiskt överraskad över att den såg så pass bra ut på, även om jag bedömer mina armar som gaaanska stora.

2008-01-31 @ 14:50:03
URL: http://annamartina.blogg.se
Postat av: anna

annaisa: det är nog sant, men kul att den funkade för dig :) Jag har tunna armar men väldigt breda axlar så det kanske är därför det ser så lustigt ut på mig hehe

2008-02-01 @ 12:15:00
URL: http://annawii.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0