långlördag

tänk vad långa en del dagar är när man inte har nåt att göra! eller jo, jag skulle kunna göra hur mycket som helst men känner inte för det...

idag vaknade jag tidigt, som vanligt, och var hungrig, även det som vanligt. gick en sväng på stan innan alla andra hade vaknat kändes det som. jag kollade på klockan och den var 10.10 när jag kom in till stan. det finns inget bättre än att vara på plats när det är lite folk och butikerna fortfarande är städade. jag gillar inte butiker som är röriga, sådär som de blir efter en löningslördag ... (överfulla 2ndhandbutiker är en helt annan sak).

förresten, vad jobbigt det är med vinterkläder inomhus! jag trodde att jag skulle få värmeslag inne i butikerna, fick gå ut och lufta mig flera gånger! :-) sjukt varmt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0