manic monday

nja, inte direkt men jag har hunnit med att förbereda middagsmat (det ska bli coleslaw och grillade kycklingfiléer), söka ännu ett jobb, lite träning och lunch. NU ska jag ta och ordna med lite papper som ska följa med mig till arbetsförmedlingen idag. jag fick något slags rest-tid tror jag, 16.30. jag fick instruktuoner om att vänta ute vid entrén eftersom de har stängt för dagen och låst ytterdörren då... weird. men jag är nyfiken på vad de kommer att säga och framförallt vad de ev. kan hjälpa mig med. jag har lite frågor kring flyttbidrag och resebidrag om man blir kallad på intervjuer å lite sånt. sen skulle jag ta med typ CV, personligt brev och meritförteckning. det känns lite obehagligt eftersom jag aldrig har visat upp mina såna för någon, utom arbetsgivare då förstås!  klockan är redan 14 så det är dags att jag sätter lite fart! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0