Nu vill jag sjunga dig milda sånger

idag spottar jag bara ur mig inlägg känns det som. jag kompenserar för gårdagens tjurighet! det är ju bok-onsdag idag så här kommer veckans boktips!

Nu vill jag sjunga dig milda sånger av linda olsson

detta är en berättelse om en oväntad vänskap mellan en ung och en gammal kvinna. mellan dom utvecklas en fantastisk vänskapsrelation. boken är iofs inte särskilt actionspäckad men den är finstämd och mysig. det är bra och beskrivande språk i boken och jag kunde se bilderna framför mig när jag läste. en FIN bok som är perfekt att ge bort till en riktigt god vän. kanske som en allahjärtansdagspresent (såg att den bara kostar 39 kronor på adlibris)?

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling ;)

2008-01-30 @ 20:36:56
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0