självbevarelsedrift

efter att ha kikat igenom kanske en tredjedel av La Redoute-katalogen inser jag att det vore klokast att lägga ner katalogen och backa tre steg, händerna bakom huvudet. ovanligt mycket som tilltalar mig har de skrapat fram den här våren. tyvärr ,eller kanske som tur är, är inte färgerna (rosa, beige och grå) riktig dom färger jag gillar bäst.

då jag har ett par hundralappar innestående hos la redoute (pga returer) ligger det nära till hands att beställa tex lite somriga toppar. skulle vilja ha en söt blommig blus och en rutig skjortklänning skulle inte heller vara helt fel.

det här med tillgodo är ju som det är. det känns ju som att jag FÅR grejerna för jag har ju redan betalat. men samtidigt blir jag ju mer eller mindre tvingad att spendera mina pengar på det stället även om jag kanske hellre skulle handla någon annanstans!

nu ska jag bläddra vidare en liten stund innan jag ska på yoga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0