blue and alone

jag har ju faktiskt varit rätt nöjd med tillvaron här i dalarna. jag tycker inte att jag har saknat nånting egentligen.
men ack! vad fel jag har haft!
efter en riktigt "tjejig" helg så har jag insett hur mycket jag saknar tjejpolare. såna som man kan prata, skratta och ev. gråta lite med i flera timmar. om inget särskilt och om allvarliga saker. eftersom jag har flackat runt och bott lite här och lite där sedan jag tog studenten så har jag inga "bästisar" som alla andra verkar ha :-(

jag saknar det massor nu när jag blev påmind om hur det är. hur gör man för att skaffa tjejkompisar när man har passerat 25?

jag lyckas bättre med killkompisar, som iofs är trevliga, men dom vill inte följa med när jag letar dom perfekta jeansen. eller när jag vill sitta på ett fik och dricka cappuccino hela dagen. eller när jag vill spana på killar. hehe.

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Tack!!! :)

Åh, där sa du något - körsbär! Att jag inte tänkte på det - nu gav du mig en idé! ;)

2008-07-23 @ 07:08:35
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0