friskhetstecken

det är ett tydligt friskhetstecken att jag har varit på shoppingtripp idag! jag orkade hela 1,5 timme innan jag cyklade hem, inte mycket för världen men lite.
jag fick med mig två bikinis från hm, som jag sagt tidigare så gäller det att passa på när man hittar en (eller två) som passar. tyvärr kan jag inte få in några bilder för då brakar datorn ihop... :-(
åsså slog jag till på en liten svart shortsdress. det ser ju så mysigt ut när andra har det och jag såg faktiskt inte ut som en jättebäbis i den fast det var det resultatet jag hade förväntat mig. den var billig och inte särskilt avancerad så när jag är less så får den väl bli pyjamas eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0