gottegris

vad är det som händer efter klockan 20? jag blir så galet sugen på att äta allt möjligt. jag kan knapra i mig ett par morötter, en tallrik fil, en banan, lite torkad frukt och fortfarande känna att det är något litet som saknas... är detta ett vanligt problem? eller är det bara jag? (ja, jag äter ordentlig middag nånstans mellan 16 och 18)

ikväll lyxade jag med lite snask- vilket händer mycket sällan, i must say. det allra godaste är att äta varannan polly och varannan tyrkisk peber. underbar smakkombination! det bästa man kan ha på mjukglass är ju faktiskt chokladdopping och saltlakritsströssel. yummie.

        


(självklart från www.cloettafazer.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0