hur länge ska jag klara mig?

klara mig utan dator alltså!
jag känner mig helt handikappad och avskuren från världen! 
jag kan inte betala räkningar, boka resor, kommunicera med vänner, kolla tv-programmen and so on, and so on...

hursomhelst har jag repat mig från min förkylning och har haft två grymt sköna dagar på jobbet! i lördags var vi 4 personal och 5 ungdomar. helt underbart att kunna kunna koncentrera sig helt och fullt på en person i flera timmar utan att det är en massa avbrott hela tiden.

nu har jag ett enda ynkligt arbetspass kvar innan semestern. tyvärr verkar sistaminuten-resorna fortfarande vara rätt dyra men jag och min vän SKA åka iväg nånstans. det är vi båda mycket bestämda om, må det bli turkiet, bara det blir något!

hoppashoppashoppas att jag får tillbaka min dator på onsdag.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0