ironi

jag reashoppade två riktiga shoegal - t-shirts på lindex idag när jag bara skulle på konsum och köpa tandkräm... jag borde nog träna på att hålla mig borta från lindex i centrum.



hursomhelst så tycker jag att det är ironiskt att jag har köpt två tröjor med massor av skor på när skor verkligen är något av en svagpunkt i min garderob!
förr handlade jag massor med roliga, billiga skor (hade en fullhög billy-bokhylla i hallenmed de skor jag använde mest )men jag har mer och mer gått över till att köpa dyrare och mer tidlösa skor.
jag sätter det lite i samband med min ålder och min ekonomiska situation. men mest tror jag att det beror på mina sociala vanor. då, när jag var ute på krogen onsdag-fredag-lördag, hade jag mycket mer användning för alla galna skor. nu blir det inte så mycket av den varan- således har jag bara ett par snygga och bekväma skor med klack.

hoppas att växjö har bra skoaffärer!

Kommentarer
Postat av: Solli

svar: tråkigt att din cykel oxå blev snodd!

Du har så rätt! There is a special place in hell för alla cykeltjuvar ;o)

Ha en skön kväll!



p.s.snygga t-shirts!

2008-07-18 @ 21:17:31
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0