lurigt smaksinne

häromkvällen när jag borstade tänderna kände jag att det blev kallt i munnen och ögonen tårades men jag kände inte en gnutta mintsmak. det var läskigt. riktigt läskigt.

undrar om jag hade klarat av att käka svamp i det tillståndet eller om dom små rackarna hade gett mig kväljningar fastän jag inte kände smaken? det lär vi aldrig få veta.

pga dessa spratt som mitt smaksinne pysslar med har jag inte druckit kaffe sedan i fredagsmorse. det märkliga är att jag inte saknar det, jag är inte sugen. och då är jag en sån som klunkar i mig åtskilliga koppar under en dag, arbetsdag that is. hemma dricker jag inte mycket alls. eller så hade jag hunnit dricka så mycket att min kropp var kaffemättad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0