nya bud

först var jag helt inställd på att jag skulle jobba jourpass imorgon. sen kollade jag på det nya schemat och då hade jag ledig onsdag (något som återkommer ca var 12:e vecka eller nåt).
jag hade min lediga onsdag för 3 veckor sedan och det borde rimligtvis vara någon annans tur, men icke. iom att vi nyss har fått ett nytt schema så är jag ledig imorgon. men då ringer dom och undrar om jag kan jobba ändå då han som skulle jobba istället för mig måste vara hemma och vab:a och således kommer jag imorgon att cykla iväg till jobbet och jobba istället för mig själv, eller nåt... men eftersom jag varit inställd på att jobba så är det ju bara att köra på, sen gör det ju inget att jag får igen den inkomst jag förlorade på karensdagen!

jätteintressant eller hur? not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0