packa annas kappsäck

en helt tom dag ligger framför mig! skönt på många sätt men jag blir ändå lite rastlös av att veta att ja inte har en enda grej jag ska/måste göra idag. morgonpromenaden är gjord, frukosten äten och jag har tagit en bloggrunda medan jag drack en jättekopp thé.

just exakt nu funderar jag på om jag skulle ha skaffat mig ett par jeansshorts... i högstadiet hade jag ett par asgrymma avklippta levis, dom var så blekta att dom nästan var vita och helt söndertrasade och lappade. jag hade bytt till mig dom av en kompis, som i sin tur hade ärvt dom av sin brorsa. jag undrar var dom är nu? anledningen till att jag kom att tänka på jeansshorts är min packningsproblematik... jag ska packa min resväska men vet ju ännu inte om det är för vistelse i småland med krog- och festivalbesök eller om det är för vistelse på charterort med strandhäng som främsta aktivitet. dessa två alternativ kräva, enligt mig, helt olika utrustning vilket förstås innebär just problem när det gäller packande.

 

dagens uppdrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0