semesterångest

jag som trodde att den här sommaren skulle bli hur bra som helst. nu ser det ut som att det mest bara blir pannkaka av alltihop... mest troligt kommer vi inte att komma iväg utomlands. iofs så ska det bli superkul att åka till småland och träffa min vän och miljöombyte blir det ju iaf.
men vad ska jag göra resten av veckorna jag är ledig då? existerar begreppet semesterångest? annars skulle jag gärna vilja använda det för att beteckna det jag känner just nu- jag har både tid och pengar men inget att göra samtidigt som det känns som att jag verkligen borde göra massor med roliga och spännande saker.

av allt detta lär jag mig att jag ska lita på min magkänsla och vara den planerande och förutseende person som jag egentligen är. jag ska förbanne mig inte försöka vara spontan och laid back för det gör mig mig bara labil och olycklig när det inte blir som jag vill.

blä och usch. jag tar mig lite glass och kryper ner under filten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0