semesterrapport, del 2, skjortköp

idag har vi traskat på stan hela dagen, mer eller mindre. provade massvis med kläder och skor och kom hem med nåt så ovanligt som ett vitt linne och en vit t-shirt (med tryck), typiska anna-kläder!

sen kämpade vi oss genom lindex och precis när vi hade bestämt oss för att gå hem så såg jag den, en underbar långskjorta i tunn, rutig flanell. precis som skjortorna min älskade farfar alltid brukade ha! lovelylovely. jag ska ha den till leggings, till jeans och kanske till blanka svarta strumbyxor och höga klackar... sen när jag inte längre vill ha den som "vanliga" kläder får den bli mys- och sovskjorta!


(bild från www.lindex.com )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0