semesterrapport, del 4

efter 6 timmars skakande på tåget är jag hemma i regnhålan borlänge igen. det känns inte roligt eller trevligt på något vis faktiskt. hela helgen har varit så fantastisk att jag inte alls ville åka hem! menmen, det är ju här jag lever och bor just nu.

jag ska ta det lugnt och försöka att inte deppa ihop under resten av veckan. mycket träning ska det bli och definitivt bättre matvanor... jag känner att hela min kropp gör uppror mot att den har fått livnära sig på skräpmat och alkohol som intagits i oregelbundna tidsintervaller och främst kvälls-/nattetid. inget vidare för mig som i vanliga fall i princip lever efter mat- och sovklocka!

usch. just nu känns det inte kul att vara mig. hoppas att det känns bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0