sista minuten-stress

efter träningen ikväll så har jag stressat som nån annan heltidsarbetande trebarnsmamma!

jag fastnade i biljettbokande på nätet. först skulle jag boka resan till sthlm nästa vecka och meddela min vän när jag kommer. sen kom jag på att jag skulle boka biljetter (flyg + tåg) hem över julhelgen och det tog sitt lilla tag och dyrt blev det också, inte så kul. särskilt inte när man fått en ovanligt tunn lön... jag var sjuk ett arbetspass (14,5 timmar) och det kostar mig nästan 2500. jag ska aldrig mer vara sjuk!

utöver biljettbokandet så skulle jag göra iordning månadens räkningar så jag inte glömmer bort dom i allt semestrigt.

sen skulle tvätten vikas in, disken diskas och golvet dammsugas.

och den lilla detaljen att jag skulle packa det jag ska ta med till farmor imorgon. tåget går 06.40 så jag har ingen lust att stå med packningen imorgonbitti! jag vet inte vad jag slängde ner i väskan egentligen men då mamma och pappas stuga ligger granne med farmors så kan jag alltid rota runt i mammas garderob. fast jag hoppas på att jag inte ska behöva så mycket kläder på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0