soon, very soon

om mindre än en timme går mitt tåg. jag är framme strax före 22 så jag har fyllt på med ny musik i mp3:n, två pocketböcker och senaste elle  som förströelse. åsså har jag köpt mig en färdig sallad för att slippa betala hutlösa priser på tåget. först tänkte jag käka innan jag åkte men kom fram till att det är rätt trevligt att sitta och mumsa på tåget!

först ska jag till växjö. på fredag åker vi till karlshamn för att gå på festival. mellan fredag och lördag blir det förmodligen  övernattning i husvagn eller sommarstuga och mellan lördag och söndag har vi lyxat till och bokat hotell! jag är redan sugen på hotellfrukosten... slurp!

ev. blir det en avstickare till karlskrona för att hälsa på en vän hemifrån. sen får jag väl se när jag åker hem till borlänge igen.

jag har även bjudit in mig själv till en kompis i huvudstaden om två veckor så helt plötsligt verkar hela min semester intecknad. hur gick det till? och hur ska jag hinna träna för vasastafetten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0