blekfet

jag brukar inte hets-sola men så blek som jag är nu har jag sällan varit i juli (eller sista juni då om man ska vara petig). skrämmande! hoppas på lite go' väder nästa veckaåtminstone. isf ska jag bo ute i solen!

dessutom har jag börjat äta sååå mycket sämre nu än innan jag flyttade. nu äts det glass och mackor mest varje dag och resultatet kommer direkt - tjockmagen och sidovalkarna...

jag ska verkligen försöka hålla ordning på mig när jag är hemma. på jobbet "skyller" jag på att jag måste äta potatis, pasta, ris etc. hur ska man annars kunna motivera att kidsen måste äta potatis till köttbullarna?
även glass och lite andra godsaker måste slinka ner ibland för att våra ungdomar med stört ätbeteende ska se att man kan äta lite gotta ibland.

men jag får väl vara nöjd så länge dom kallar mig spinkis istället för tjockis!

tilläggas bör att ingen av mina arbetskompisar är direkt pinnsmal, allt är relativt mao :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0