dagens byte

min klänningsjakt gick alldeles utmärkt! en med halterneck och en med vanliga axelband. egentligen är jag inte så förtjust i plagg som är avskurna under bysten för jag ser bara gravid ut. men det är ju väldigt skönt när det är varmt!



på hm höll dom alltså på att förbereda rean och dom hade hängt fram en del saker från förra sommaren också (bla den randiga klänningen). vissa plagg var redan ommärkta men inte alla. jag såg ett par byxor (som inte var ommärkta) som jag ska försöka haffa imorgon.

sen köpte jag små reseförpackningar också. jag var in och köpte exakt samma förra veckan men nu var det 50 % på dom så dom kostade 15:-. eftersom jag hade letat på rätt många ställen innan jag hittade några små burkar (flaskor fanns det överallt) så köpte jag ett set till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0