en helt vanlig onsdagkväll

idag var jag grymt opeppad på att träna och tyckte att jag hade tränat så duktigt senaste veckan (lördag-sprang 5 km, söndag-sprang 5 km+bodypump, måndag-cyklade t o r jobbet=1 mil, tisdag-20 min på crosstrainer+gick igenom hela kroppen i gymmet). men vis av erfarenheten så släpade jag mig iväg iaf.

jag vet att jag bara blir tröttare och mer missnöjd om jag inte tränar när jag känner mig seg och slö så jag blåste på med ett corepass och 60 min spinning. core gillar jag, har alltid gillat att träna mage och rygg av nån anledning, så det gick jättebra.

känslorna inför spinningen var däremot lite annorlunda kan man nog säga... jag var sååå nära att smita hem. men efter att jag surat mig igenom den första kvarten så gick det superbra trots träningsvärk i låren. mjölksyran väntade runt hörnet hela tiden så jag vågade inte dra på upp till maxpuls utan låg nog och tryckte på 80-85 % som mest idag men svetten rann längs armarna så nog blev det tränat alltid!

när jag kom hem var jag på riktigt bra humör. pratade med mamma i telefon och såg klart en dvd jag lånat på bibblan, leende guldbruna ögon. den var väl sisådär (inget vidare alls egentligen) men jag har varit lite nyfiken på den serien sen den gick på tv.

 
    lennarts, förstås! (tror bilden kom från expressen.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0