igår kväll

pannkaksmiddagen gjorde sig påmind ett par gånger under träningen igår kväll men det gick bättre än vad jag hade väntat mig. kan det vara för att det var havregryn i smeten och inte vanligt mjöl? eller för att smeten ahde fått stå i kylen och svälla i ett par timmar?

hursomhelst så var det nya body combat-passet grymt. om jag inte minns fel så är det pass nummer 36??? och jag säger då det, har man aldrig tidigare testat combat så är det dags nu! eftersom passet har temat mixed martial arts så är det en salig blanding av olika kampsporter och givetvis är min favorit med- muay thai. varje gång jag är på combat så tänker jag att jag borde börja med lite kickboxning eller liknande för jag tycker att det är sååå kul!

resten av kvällen ägnade jag åt att svära åt min dator som fortfarande inte är sig själv efter virusinfektionen härom kvällen. jag ska försöka få till det idag men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att lösa problemet...

tips mottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag funderar också ofta på att börja med kampsport, fast då mer Tae Kwando, fast det är ju det där med tiden... Är svårt att träna annat när man är instruktör på F&S.



PS Jag läser alltid din blogg, men jag är så dålig på att kommentera. Sorry.

2008-06-13 @ 22:47:17
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: annaisa

agneta: haha! nu har du ju kommenterat för nån vecka framåt iaf! :-) jag är inte så bra på att kommentera jag heller...

2008-06-16 @ 17:44:01
URL: http://annamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0