invasion

min stad har invaderats av ett nomadfolk. festivalbesökare. jag bor i direktanslutning till peace and love's område samt deras camping. jag tror inte jag kommer att sova särskilt mycket i slutet av veckan! :-) tur att jag har jour på torsdagnatt åtminstone.

egentligen så skulle det ju vara skoj att gå på festivalen nån av kvällarna men jag vet inte... ganska dyrt är det ju, inte okristligt dyrt, men ganska. det skulle vara för att se några av banden isf. men å andra sidan så har jag uppsikt över en av scenerna från min lägenhet så jag står nog över.

hursomhelst så tycker jag synd om stackarna som har kommit till campingen redan idag och välkomnats av ett präktigt ösregn. allt blött på första dan liksom. ingen vidare start på en festivalvecka!

jag skulle gärna lägga upp lite bilder i mina få inlägg men vågar inte utmana ödet (= dataviruset)! så länge jag kan skriva och publicera inlägg så får jag nog vara tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0