lugn fredag

vad gör jag en dag som denna? inte mycket alls. jag har pysslat runt i lägenheten, strukit lite kjolar, tränat och kollat på satc.

blev inringd på jobb i natt. eftersom jag ändå ska jobba hela helgen så kan jag ju lika gärna åka ut och ta jouren i natt. då är jag på plats imorgonbitti! hoppas att alla ungar har kommit i säng när jag kommer ut, känner inte för att börja med några gå-och-lägg-dig-och-sov-fighter det första jag gör.

men eftersom jag inte behöver åka hemifrån förrän klockan 22 så kan jag laga middag och slappa i lugn och ro innan dess. till middag ska det bli blomkålssoppa. det är en sån maträtt som jag kan bli toksugen på, bara sådär. undrar om den innehåller nåt särsklit ämne som jag har brist på dom gångerna?

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hoppas att natten blev lugn.

2008-06-13 @ 22:44:59
URL: http://atomflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0