misslagom

urk. idag är en sån dag då jag är missnöjd med exakt ALLT. inget är bra, inget är roligt och det kommer aldrig någonsin att bli nån bättring. tårarna brände bakom ögonlocken redan när jag vaknade.

symtomen säger pms men tidpunkten säger annat. eller kan det vara frihetslängtan efter att ha varit helt freakin' ledig i 4 dagar? hursomhelst så skulle jag helst av allt  vilja kräkas eller köpa något oanständigt dyrt så någon form av (lättare) ångest är det ju som drabbat mig. jag gör inga som helst anspråk på att ha "riktig" ångest för det har jag sett på så pass nära håll att jag vet att jag har en bit kvar innan jag är där. tack och lov.

nu ska jag packa ihop mina pinaler och göra mig redo för att åka hem till dalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0