snyltgäst

idag efter vårt veckomöte på jobbet så råkade jag bli inbjuden till spontanlunch hos en kollega. vi skulle cykla samma väg hem åsså bjöd hon in mig att se hur dom bodde. sen blev jag kvar där och hennes man lagade lunch och jag ritade med deras barn osv. såna spontana inbjudningar till dom man inte känner väl tycker jag ibland kan kännas lite obekväma, man vet inte riktigt hur länge det är ok att stanna osv. nu blev jag kvar över lunchen och en kopp kaffe och det kändes helt ok. hoppas att dom håller med! haha.

sen har jag bestämt mig för att lämna över min dator på rensning imorgon så vi får se hur länge jag blir datorlös. hoppas att det går fort och blir bra för jag är hjärtinnerligt less på allt krångel nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0