sovmorgon

jag sov ända till 8.30 idag! utan att vakna en enda gång under natten. resultatet är att jag känner mig helt och hållet utvilad. började dagen med en långpromenad och åt frukost i lugn och ro medan jag kollade lite på säsong 3 av satc. jag vill gärna se igenom hela serien innan jag ser filmen, vilket inte lär bli nåt problem eftersom jag knappast kommer iväg på bio (har inga girlfriends här i borlänge att ta med på bion!) utan får kolla filmen på dvd senare.

igår laddade jag hem ett nytt och fräscht virusprogram så i skrivandets stund håller min lilla dator på att genomsökas efter elaka virus. medan det pågår här hemma ska jag dra iväg ner på stan och kolla efter lite nya träningskläder, intersport har börjat sin sommarrea nämligen.

ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0