spontaninköp

som vanligt när jag ska genom centrum så slank jag in på lindex i förmiddags. lindex i centrum brukar ha mycket bättre rea än butiken i kupolen. dom rear ut alla udda plagg mycket tidigare och dom brukar även sänka priserna mer av nån anledning. idag sprang jag på en bikini som kostade 39 kronor/del. helt överkomligt enliggt mig. mönstret och färgerna är ovanliga för mig, jag brukar ju dras till enfärgat! men då överdelen satt perfekt kunde jag inte låta bli. när man i princip är bröstlös är det INTE, jag repeterar INTE lätt att hitta en snygg bikini som passar bra. alla storbystade kan ju gå på specialbutiker men det verkar liksom inte räknas som ett problem att ha yttepyttesmå bröst...

anyhow har jag spenderat dagen ute på gräsmatten iklädd mitt nyförvärv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0