uppdatering

jag passar på att klämma in ett litet inlägg nu när datorn behagar fungera någorlunda. vi får väl se hur länge det varar... ibland funkar nätet riktigt bra en stund, men sen finns det gånger då det tar över 1 timme att kolla mailen... har fått löfte av en jobbarkompis att hans brorsa kan fixa till burken om jag inte lyckas själv. alltid bra med en plan B! :-)

midsommar har kommit och gått och jag måste säga att denna midsommarafton absolut hamnar på min lista över lyckade midsommaraftnar! jag jobbade ju hela dagen och vi alla (nästan) hade det riktigt bra, så bra man nu har det när man är på ett behandlingshem för ungdomar med känslomässiga störningar. en av ungarna hade en riktigt jobbig och dålig dag men vi lyckades begränsa dennas påverkan på dom andra så dom flesta var riktigt nöjda med dagen! grillat, nypotatis, sill, jordgubbar, regnskur, ja, dagen hade allt man förknippar med midsommar. men det är klart, vi befinner oss ju i dalarna, midsommarfirandets högkvarter!

gårdagen spenderade jag sovande. jag sov några timmar när jag kom hem på morgonen, var vaken mellan 12 och 16 och tog en promenad, sov i soffan till 21, sen sov jag i sängen till 9 imorse. jag antar att det behövdes lite sömn...


eftersom solen lyser idag tror jag att jag ska parkera mig ute och läsa lite bok. det var längesen jag läste mer än 15 minuter i taget och jag håller på med en av anna janssons deckare. samt att jag har fler böcker på lager...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0