VIP? jag?

fick mail från hm om deras "VIP-öppet" när sommarrean börjar imorgon. eftersom jag är ledig imorgon och garanterat är vaken klockan 9 så är det inte omöjligt att jag går dit en sväng. faktum är att jag nog ska gå in en runda redan i eftermiddag och kolla om det är nåt särskilt jag ska sikta in mig på... och isf vilken storlek.

shorts har jag så jag klarar mig. kjolar likaså. det jag vill ha är linnen som funkar på jobbet samt en eller två sommarklänningar. jag vill ha en klänning som är ärmlös (någon form av axelband bara) eftersom alla mina befintliga klänningar är kortärmade eller helt bara över axlarna. sen skulle det inte vara fel med något slags tunnare byxa, tex linnebyxor eller liknande. jag har bara jeans och det känns så galet osomrigt!

men före lunch ska jag ta en sväng till biblioteket samt köpa frimärken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0