hmmm...

jodå. jag lever. lite mycket som snurrar runt i huvudet nu bara. mycket handlar om hur jag ska få med mig allt jag rimligen behöver för att leva en vecka eller två - i en resväska som inte väger mer än 20 kilo. jag måste ju för det första ha med mig täcke och kudde, det tar ju upp lite plats. this is the deal: jag flyttar den 31:a och vet inte exakt vilken dag jag kommer in i nya lägenheten och inte heller vet jag exakt vad som finns i den (jag ska hyra möblerat). sååå, förutom skor och kläder för diverse aktiviteter och väder så behöver jag få med mig ett mini-hem i min resväska. måste nog skriva en lista. tur att jag inte börjar jobba förrän klockan 12!

ey! det är tydligen påsk nu! jojo, man tackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0