biotajm

jag hade precis bestämt mig för att köra ett ordentligt dubbelpass på gymmet ikväll när telefonen ringde. en kille från jobbet undrade om jag ville hänga med på bio ikväll. mitt gamla jag hade sagt nej tack, jag ska träna men mitt nya jag sa absolut! det låter jättetrevligt! vad ska vi se?

så nu har jag varit på bodypump och duschat. eventuellt skulle vi gå nånstans och äta före filmen så jag väntar på att få höra hur det blir... hoppas han ringer snart för jag börjar bli hungrig!

på gymmet kollade jag upp om jag skulle kunna träna på nån anläggning uppe i min lilla hemstad nästa vecka och det visade sig att jag kan träna gratis på mitt gamla gym! skitbra! tack för det klubbsverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0