dagens tema: hemelektronik

sådäringa. nu har jag alltså införskaffat en styck micro samt en styck dvd-spelare. shit pommes frites, vad jag har dålig koll när jag smyger runt inne på onoff, elgiganten och liknande! jag blir lite kallsvettig och börjar stamma när jag ska försöka prata om dvd+r, divx och hd. sen vill jag gärna att det ska verka som att jag kan litegrann så det inte är så uppenbart att dom kan lura på mig precis vadsomhelst...

jag slantade iaf upp och köpte mig en thomson-dvd för en 2000-lapp ungefär. jag tror mig veta att den ska funka för att se dvd (men inte exakt alla format) och spela in på. jag valde att köpa en med hårddisk så man slipper joxa med skivor när man bara vill lira in ett tv-program eller så. nu ska jag bara sortera alla tv-kanaler innan jag installerar (eller börjar försöka installera) mackapären. wish med good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0