gamla goa hm

man kan säga mycket om hm, men det är en pålitlig butik- där finns alltid nånting man kan köpa med sig hem! jag gjorde en liten lättshopping där idag.

ett par shortsaktiga brallor som säkert är hysteriskt omoderna och dom är inte i den mest smickrande modellen för min kroppsform. men hey, jag behöver sommarkläder och dessa kan jag ha både på jobbet och på fritiden plus att dom faktiskt satt bra över baken, hur ofta händer det liksom? en fördel till- dom kostade 49:-!



sen köpte jag en svart trikåklänning också, även den på rea. jag är svag för svarta klänningar i mjuk trikå och har redan ett gäng men ingen axelbandslös. jag har inte haft nån bra axelbandslös bh tidigare men nu har jag en som jag gillar och därför fick den goa klänningen följa med hem. jag tror att den kommer att användas flitigt. med flipflops till vardags och med höga klaclar och glammiga smycken till festligare tillfällen. den var lite dyrare än shortsen, hela 74:50! :-) 

 

(vad bra det går att fota svarta saker- not!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0