högsommardag

vilket fantastiskt väder! men samtidigt lite skrämmande... ska det verkligen vara så här? skumt med så mycket sol och värme så pass tidigt på året. nog för att jag har mina referenser från norra västerbotten och inte från dalarna men dom som bor här verkar också tycka att det är ovanligt somrigt för att vara i början av maj. men jag klagar då inte! :-)

STRANDSTOL BLÅ

efter att jag inhandlat min SPF20 så smorde jag in mig rejält, gick till rusta och köpte mig en strandstol som jag parkerade mig i. lagom till lunchdags ringde min fd roomie och ville komma över och hämta lite glömda pinaler. så då kom han, min hyresvärd samt roomies flickvän över så vi drack lite kaffe och surrade en stund, eller några timmar blev det nog. trevligt. trevligt. tänk vad sköna människor det finns överallt ändå!

när mina besökare gått hem lade jag mig ute i gräset och slumrade en stund. och nu äter jag ärtsoppa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0