investeringsfunderingar

oj en sån slapp dag jag har idag! här har det inte hänt mycket alls. jag har mest bara läst. efter lite lunch ville jag göra nånting, alltså vara lite kreativ på nåt sätt. så jag styrde stegen mot panduro men all min kreativitet rann bort när jag stod bland alla tråkiga grejer dom hade. eller dom kanske inte var tråkiga men det mesta kändes rätt onödigt och meningslöst så jag gick på hm och provade mer sommarkläder istället! hittade flera plagg som jag skulle vilja ha men som jag kanske inte behöver. och faktiskt sprang jag på ett par ecco-sandaler som jag skulle vilja ha till både jobb och fritid också. jag ska bara göra en ekonomisk övervägning...

apropå ekonomiska övervägningar så måste jag snarast köpa en micro. inte så kul utgift. den micro jag har haft tog roomie med sig igår för han har varit utan sen han flyttade till sin nya bostad. jag är glad att jag har fått ha hans kvar här så pass länge! insåg imorse när jag skulle göra frukostgröten att det är ack så behändigt att göra sin gröt i micron och inte i kastrull på spisen. fy för att diska grötkastruller. nu är bara frågan hur man väljer micro? jag köpte en finfin silverfärgad när jag flyttade hemifrån för sisådär 6 år sedan men den har mamma och pappa gett till farmor. det gör ingenting, gullefarmor förtjänar att ha den, men jag undrar om jag hittar en ny som jag tycker är lika snygg...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0