kvällsfunderingar

- det är lite skumt att min fd roomie och jag kan se rakt in varandras bostäder. tänk vilken vedervärdig situation detta hade varit om vi hade varit riktiga sambos. hugaligen.

- det verkar som att ellos har gjort en lindex och ansträngt sig för att komma ifrån töntstämpeln och bli lute mer fashio. eller är det jag som ändrat stil? hursomhelst så hittar jag nästan lika mycket kläder på lindex som på hm och ellos senaste katalog var riktigt intressant läsning.

- vero moda i kupolen är en bra vero moda-butik. eller är det så att deras sommarkollektion passar mig i år?

- jag tror att jag ska lägga in en beställning på http://www.cdon.se/ snart. jag brukar betsälla ett gäng skivor med jämna mellanrum. nu är jag sugen på moneybrother och kanske sex and the city-shoeboxen... 

 

(www.moneybrother.net)


Kommentarer
Postat av: maria

Jag är också grymt sugen på att beställa satc-boxen :)

2008-05-02 @ 13:32:17
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: annaisa

maria: hej! kul med en läsare från umeå :-) jag tror jag klickar på "köp" redan idag!

2008-05-03 @ 13:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0