livet leker!

igår var en helt underbar dag på jobbet! alla var glada och nöjda, inga stora konflikter uppstod och alla verkade leka och ha KUL! precis så som barn ska ha det när det är sommar och sol. jag hann tom ta rast igår vilket är kanske tredje gången sen jag började jobba här.

idag ska jag först och främst köpa solskyddskräm. innan jag gör något annat. sen ska jag kolla lite efter sandaler, jag behöver både till jobbet och till när jag är ledig. tilljobbet tänker jag mig ett par sportsandaler, såna där med kardborrespännen. inte snygga men praktiska. till "civilt" tänker jag att jag ska kika på ett par bruna skinnsandaler, inte gladiatormodell direkt men gärna med lite remmar över foten/runt ankeln.

sen såg jag att det är hittegodsauktion idag i folkets park. så det kanske kan vara något att spana in. det är hittegods från polisen som dom auktionerar ut så där lär finnas det mesta, cyklar-klockor-telefoner, ja, allt möjligt.

solen står redan högt på himlen och det är varmt och skönt ute. jag tror att detta kommer att bli en riktig toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0