minisemester

jag njuter i fulla drag av att vara ledig!

vädret är underbart, jag åker runt i pappas nya bil, äter mammas goda mat och glassen är kall! kan det bli bättre?

eftersom våren och nästan sommaren redan kommit i dalarna är det verkligen en bonus att få uppleva dom där första varma försommardagarna en gång till här uppe längs västerbottenskusten. dom säger att det var först denna vecka som björkarna fick "musöron" så jag har lyckat med en perfekt tajming!



innan jag åkte hit ringde jag fjärilsmannen tyvärr fick jag bara prata med hans mobilsvar då han befinner sig på kreta till imorgon. förhoppningsvis hinner vi ses ändå, om han har lust förstås! det var ju den lilla detaljen...

anyhow så har jag varit duktig och tränat idag. imorgon ska jag hinna med ett besök på mitt gamla sommarjobb samt en lååång lunch med fina vännen E. jag vet att det har hänt massor i hennes liv på dom två månader som gått sen vi sågs sist och jag har också en hel del att berätta. mest om jobbet förstås men lite annat också ;-) på lördag ska jag umgås med systeryster och söndag är fortfarande helt ledig. ska även klämma in en fika med fd sambon om hans nya donna vågar släppa iväg honom!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0