mitt på dagen

image169

så här ser det ut idag när jag kikar ut från min franska balkong. det skummahuset till höger i bilden är turistinformationen och i vänster kanten syns huset tvärs över gården.

- nu har min sex and the city-box kommit. plötsligt har jag ett stort behov av att köpa en dvd-spelare. tur att söta föräldrarna lovat mig en i examenspresent, som jag borde ha fått i januari men avvaktat med pga flytten. 

- jag blir mycket irriterad av folk som inte håller tvätt-tiderna i den gemensamma tvättstugan. ändå kan jag inte med att vara barsk mot damerna som trampar över och in på min bokning utan jag är hur trevlig som helst... 

- jag vill äta glass. gärna en nogger eller lakritspuck. varför finns det inte så mycket glassar med lite socker i, jag gillar inte att bli sockerklistrig runt gapet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0