oanad vändning

efter kvällens träning tänkte jag bara lägga mig i soffan och kolla på grey's men ack... fd roomie ringde och undrade om jag ville komma över och ta en öl. även om jag ska jobba imorgon så kände jag att det var supernice med en chans att få snacka lite strunt med andra än dom på jobbet. så jag knallade över. hans polare är riktiga "musiknördar" allihop, dom spelar i olika band och kan allt om gamla b-sidor etc. men dom är riktigt trevliga ändå! :-) nu när jag börjar komma in i jobbet och inte är aptrött efter varje arbetspass så är det ju skoj att orka träffa lite folk och kanske bygga upp en bekantskapskrets i stan. japp. det var bara det. nu ska jag skynda mig att borsta gaddarna och krypa upp på mitt sovloft!

(jag drack bara en öl och en GT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0