premiärlunch utomhus

idag hade vi som vanligt veckomöte på jobbet. efter veckomötet fick dom som ville stanna kvar på handledning vilket jag gjorde. inte för att jag hade några särskilda funderingar idag men man lär sig ju av vad dom andra tar upp också. det var kanske inte jättejätte givande idag men några klokheter att ta med fick jag allt. efter det gjorde jag några ärenden på kontoret och cyklade sedan förbi coop på vägen hem. på coop köpte jag en lunchsallad som jag intog ute i gräset när jag kom hem!!! det var riktigt skönt trots att det blåser idag. jaja, det har varit varmt och soligt i flera dagar men jag tycker faktiskt inte att det är sommar än. kalla mig kärring men jag anser inte att det är dags att ta fram shortsen och sandalerna. det kan väl iofs bero på var i landet man befinner sig... hursomhelst så var det grymt skönt att ligga i gräset och kika upp genom björkarnas illgröna och tunna kronor. tänk vad fort det går! för ett par veckor sedan snöade det och nu har träden löv. innan man vet ordet av är det väl höst igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0