sommarplanering

satt precis och surrade på msn med en god vän och vi bestämde oss för att ta en weekend i stockholm nu i juni. det är flera år sen jag var till stockholm så det blir skoj!

sen kom vi på att vi ska åka utomlands också, en sista minuten nånstans, kanske grekland. helst redan i sommar om vi får semester samtidigt. annars blir det i höst. iofs kanske bådeoch inte vore så dumt! ;-)

jag har bara sökt två veckor semester och planerar att spendera den ena veckan hemma i norr. jag skulle väldigt gärna vilja hinna till farmor också i sommar. men med det schema jag har så kommer det säkert att ordna sig på bästa sätt!

åh! vad peppad jag känner mig! denna sommar kommer att bli så bra.

note to self: köp biljetter till peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0